CO JSEM DOSTALA OD JEŽÍŠKA?

Krásný 2.svátek vánoční! Samozřejmě, že jsem na Vás nezapomněla a blogovat ani o vánočních svátcích nepřestávám.Doufám, že jste si užili Vánoce co nejvíc, jak to šlo. Já jsem upřímně ani nezaregistrovala, že jsou Vánoce, ano, jsem divná, ale mně to prostě vůbec nepřišlo , že nastal ten čas. Ale co každý z nás určitě zaregistroval bylo, že přišel Ježíšek! I k nám přišel, a jak říká můj děda, že se Ježíšek utopil když šel přes potok (máme před barákem potok) tak se neutopil a dárečky donesl. Uteklo mi to strašně rychle, rozbalování, kochání, věčné zkoumání atd. Jak já říkám vždy po Vánocích, máme to tu zase až za rok. Někdy je mi to líto,ale kdybych dostávala dárky každý měsíc, nebo každého půl roku, tak by nás všechny Vánoce omrzeli. Ale to zase odbíhám od tématu, zpět k dárečkům. Já jsem tento rok nadšená, dostala jsem všechno co jsem chtěla, tedy krom 2 věci, ale dohodli jsme se s mamčou, že to nemá smysl kupovat. To co si budu chtít koupit, to si koupím. Ještě jedna věc a to, že sem nedávám věci od spolužáků, protože jich bylo strašně moc. Myslím, že můžem jít na to!

1.Pandora náramek
Jsem z něho naprosto paf!



2.Dolly sukýnka
Co k tomu dodat? Prostě nádhera!



3.Knížka - Příliš mnoho Kateřin
Chtěla jsem "Sněží Sněží" ale tu neměli, takže maminka myslela na tu co ještě nemám!



4.Jeggins
Krásné, příjemné a hlavně pohodlné!



                                                                                                               

5.Trička z HM
Triček není nikdy dost.




6.Stativ - Hama star 63
Juchůů!



Co donesl Ježíšek k Vám pod stromeček? Pochlubte se mi! 

9 komentářů :

  1. Krásný článek a dárečky taktéž! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Dolly sukně je krásná!! A trička vypadají také skvěle. :) Já jsem dostala župan, hrneček, bačkůrky, svíčku, nějakou tu kosmetiku, ponožky, kalhotky... :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. jůů Pandora, také jsem jí letos dostala :)
    moc se mi líbí ty jeggins a ta knížka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pandora vždy moc potěší :) Sama jsem zvědavá na knížečku :)

      Vymazat
  4. jůů Pandora, také jsem jí letos dostala :)
    moc se mi líbí ty jeggins a ta knížka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé krásné dárky :) Dolly sukýnka by se mi líbila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě můžu jen doporučit, krásná a ťuťu materiál. Každý kdo ji viděl, tak mi ji chválil, protože je naprosto k sežrání! :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář♥