1.ADVENTNÍ NEDĚLE - ŽELEZNÁ

Že by konečně nastal ten čas? Ano, už to tak bude. Jsem tak nadšená, že už jenom 4 týdny a budou Vánoce.
U nás žádné přípravy nezačaly, tedy krom dělání adventního věnečku, ale nevím jestli to mezi to patří. Jsem docela nervózní, protože jsem se těšila jak v prosinci nebudu mít žádný stres co se týče dárků, ale spíš naopak, je toho až až.
Včera jsem chtěla jet nakupovat, ale chytla mě horečka a plány se zrušili. I když miluju Vánoce, tak je to hrůza.
Nevím proč, ale bojím se..všeho. Že nestihnu to co bych stihnout chtěla. K tomu škola, máme písemky, a já jsem čím dál nervóznější.
To nejhorší mě čeká, ale potom už to bude jen o Vánocích.
Upřímně se nejvíc těším na to až budu doma sedět s rodinou a povídat si o Vánocích, dívat se na pohádky a zdobit vánoční stromeček, samozřejmě nemůžu zapomenout i na cukroví, které tomu všemu dává zlatou tečku.
Vůbec nevím k čemu bych se tady ještě vyjádřila.
Každou neděli budu dělat takový kecací článek až do Vánoc, ale můžete mi psát i otázky, jestli by Vás něco zajímalo.
Tohle by bylo k dnešnímu článku snad všechno.

3 komentáře :

Děkuji za krásný komentář♥