WISHLIST | CHRISTMAS 2015

I já už napsala Ježíškovi dopis a co vy? Nezapomněli jste?
U nás se musí psát Ježíškovi už dva měsíce předem, protože jak ho znám, tak nic nestíhá a dárky kupuje na poslední chvíli.
Ale i tak, Ježíšek někdy zapomene, co měl vlastně koupit, takže to musím vytisknou a dát přesné adresy co z kama koupit.
Ano, je to docela trhlé, ale u nás to tak funguje.
Když jsem psala "dopis" tak jsem si řekla, že ho můžu dát i sem a ukázat si co si vlastně přeji.
Musím uznat, že jsou tyhle Vánoce docela dražší. Možná pro někoho drahé, pro někoho levné, ale pro mě je to docela drahé. Nejsem v tomhle nějak náročná.
Ježíšek mi určí hodnotu a já si potom vybírám. Asi Vám nebudu říkat přesnou hodnotu, to by se nehodilo,ale pro mě je to velká částka.
Myslím že na úvod jsem toho řekla dost a vrhnem se na to.



1. Pandora náramek
Pod jménem Pandora si představím luxusní náramky, a ano, je to tak. Prostě Pandora, v Americe to má asi každý, a kdybych měla říct pravdu, náramkům Pandora se prostě nedá odolat, tedy aspoň v mém případě. Nádherný, okouzlující a jemný náramek, který vidíte výše na obrázku, přesně ten jsem si vybrala já.

2. Dolly sukýnka - Modrý ptáček
Ano, i mě postihlo tohle šílenství co se týka krásných dolly sukniček. Neodolala jsem krásné modré barvě, která se mi líbila ze všech nejvíc, ale nebudu lhát, líbilo se mi jich tak moc, nemohla jsem si ani vybrat, protože tam bylo tolik ale tolik modrých sukýnek že jsem váhala, jestli je tahle ta správná. Mrzí mě, že je teďka vyprodaná, a mám strach že nebude do Vánoc. Kdyby jste někdo věděl kde se prodávají pravé dolly sukničky, byla bych ráda za každou radu.

3. Voss 
K Voss vodě bych asi nic neřekla, krom toho že ji většina chce jenom kvůli flašce, což platí i v mém případě.

4. Barry M 
Kdo ještě neslyšel o "zázračné" rtěnce, tak jakoby nežil. Tahle rtěnka Vám má na rtech udělat Váš ideální odstín. No, popravdě se kolem toho dělá humbuk, slyšela jsem že není tak skvělá, ale i tak bych ji ráda ozkoušela.

5. Stativ
Jelikož mám zrcadlovku, tak bych chtěla zkusit natáčet ale to bez stativu moc nejde, nebo jde ale stativ z krabic Vám taky nevydrží moc dlouho, ale zkusit to můžete. Takže stativ, je mi jedno jaký ale prosím nějaký ano.


A co si přejete na Vánoce vy? Máte nějaký vysněný dárek který chcete? Moc ráda si přečtu Vaše komentáře.

9 komentářů :

  1. Krásný článek! Přeji si něco podobného, ale o tom až později. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká přání :) Sukýnka je krásná, já bych asi neměla odvahu ji nosit :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je taková odvážnější ale já si myslím že to bude nádhera například na léto :-)

      Vymazat
  3. Ta sukně je nádherná, jen bych jí za tu cenu tolik neunosila.

    OdpovědětVymazat
  4. Tá suknička je strašne cute a ten rúž je zaujímavý.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. O té rtěnce právě slyším poprvé. Lekla jsem se, že chceš opravdu zelenou rtěnku! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář♥