MY CHRISTMAS DAY | CHRISTMAS 2015

Krásný předvánoční den! Hodně slečen v komentářích u vánoční giveaway mi psalo, že bych mohla napsat článek jak u nás probíhají Vánoce, co jíme, jaké máme tradice. A proč ne? 
Mě nic podobného nenapadlo, a tohle se mi hodně zamluvilo. 
Miluji sledovat videa jak probíhá vánoční den u youtuberů, tak proč né z toho udělat článek? 
Tyhle videa sleduji už v říjnu, ano, prostě blázen do Vánoc. 
Počítala jsem to už když zbývalo 101 dní. 
Je to brzo, já vím, i naši mě mají plné zuby, jak jsem za nima chodila a říkala :  „Mami, už jen 58 dní". 
Upřímně, obdivuji moji maminku, která mě ještě nezabila, starostí má nad hlavu a já ji pořád připomínám, že se blíží Vánoce, které nemá ráda jen díky stresu a pospíchání. 
Tak strašně vždycky všechno okecávám, mohla bych se konečně vrátit k dnešnímu tématu.
Pro mě začínají Vánoce už 23.prosince. Vánoce vždy trávím u babičky s dědou.
Děláme s babičkou a dědou bramborový salát, jakmile doděláme salát tak se s dědečkem vrhnem na zdobení stromečku, které je moje. 
Mohla bych to dělat pořád ale stejně by mě to neomrzelo. Při zdobení stromečku se díváme na pohádku která zrovna jede v televizi. Zdobení stromečku nám nějakou u hodinku zabere, někdy 2, někdy 2 a půl hodiny.Když dozdobíme stromeček ,jdeme spát, protože končíme pozdě v nočních hodinách. 
Ráno se vzbudím jak kdy, někdy v 9 ,někdy v 10, je to různé. Uvědomím si, že jsou Vánoce a raduji se. Samozřejmě nejdřív výjdu ze svého zahřátého pelechu a sejdu dolů, udělám si snídani a sednu si ke stromečku. Samozřejmě se po celou dobu díváme na pohádky. Do 2 odpoledne jenom sedím u pohádek a potom přijedou naši. 
Samozřejmě celý den netrávím jen v pyžamu takže se sebou jdu něco udělat, upravit se, obléct se a namalovat. 
Protože nám zbývá ještě dost času ,tak se jdeme podívat za prababičkou, kde si povídáme a radujeme se. Jakmile už je pozdě, jdeme domů a začneme prostírat na večeři.
Zavřeme dveře kde je stromeček a začneme večeřet bramborový salát s rybými prsty, ještě si dáme přípitek a to je domácí vaječný koňak.
Kdo dojí první, jde dát pod stromeček dárky, bývám to nejčastěji já, protože se nemůžu dočkat.
Jelikož jsem u nás v rodině Ježíšek, zvoním zvonečkem. Všichni se tam shromáždíme a nastává rozbalování.
Já vždycky rozdám všem dárky a hrozně moc ráda se dívám na reakce když rozbalí dárek, je to úžasný pocit. 
Potom jdu ke stromečku a rozbaluji si svoje dárečky, ze kterých mám strašnou radost, minulý rok jsem se dokonce i rozplakala. Ale hlavní dárek je jeden, a to , že jsme všichni zdraví a sejdeme se spolu na jednom místě. 
A potom se jenom kochám dárečkama a dívám se na pohádky, u nás to je klasika a to Popelka. Tento rok jsme se rozhodli ,že půjdeme na půlnoční, nikdy jsme nechodili, takže to chceme zkusit.
Když už jdu do postele tak přemýšlím nad celým dnem a vždy si řeknu: „Achjo, zase až za rok". 
Ano, přesně takhle u nás probíhají Vánoce. Není to asi nic extra, ale pro mě to má nevyčíslitelnou hodnotu jenom to, že jsme všichni spolu. 
Určitě mi napište jak probíhají Vánoce u Vás, ráda si přečtu Vaše krásné komentáře.
A tohle by bylo pro dnešní článek všechno. Veselé Vánoce, ať se Vám splní to co si přejete!




1 komentář :

  1. Hezký článek :) Já zdobím stromeček, koukám na pohádku, cpu se cukrovím a pak proběhne večeře, rozdání dárků a pokračuje televizní maraton :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář♥