4.ADVENTNÍ NEDĚLE - ZLATÁ

Přeji krásnou poslední adventní neděli za rok 2015! Nemůžu tomu pořád uvěřit, že za 4 dny jsou Vánoce. Do teď nezapomenu na to, jak jsem myslela až bude zbývat např. 19 dní do Vánoc, a teď už necelý týden a máme je tady! I když pořád nemám extra vánoční náladu ale za to jsem pokročila v nakupování vánočních dárků. Už mi jich zbývá jenom pár a mám to všechno za sebou.
Chtěla jsem Vám udělat článek o tom co dávám za dárečky, ale teď už by to nemělo smysl, protože to nemám ještě všechno. Udělala jsem všechno co jsem udělat chtěla.
Ještě tady mám pro Vás ještě jeden hodně žádaný článek , který mám naplánovaný na úterý nebo na středu. Každopádně tady budete mít do Vánoc každý den článek, takže se můžete těšit!
Mimochodem, už jste nechtěně našly nějaké dárečky? Já upřímně ne, a ani je hledat nechci, ale nebudu lhát, jsem strašně zvědavý člověk co se tohoto týče, takže se držím co nejdýl to jde. Nechci se připravit o překvapení, jelikož o každém dárku vím, tak by mě mrzelo kdybych věděla úplně všechno a pod stromečkem bych neměla žádné to překvápko. Mamčin brácha mi řekl, že z jeho dárku budu čumět, takže můžete hádat..jsem natěšená jak malá. Vůbec netuším co by to mohlo být, prej na to nepřijdu, takže jsem vážně zvědavá. Uvidím pod stromečkem, a Vy o pár dní později tady na blogu. Doufám, že se na Vánoce těšíte jak jen to jde a jak už jsem jednou řekla, hlavně žádný stres!

2 komentáře :

Děkuji za krásný komentář♥