2.ADVENTNÍ NEDĚLE - BRONZOVÁ

Přeji krásné ráno! Zapálíme 2.svíčku na adventním věnci, otevřeme si 6.okýnko v adventním kalendáři a to znamená jediné, máme tu bronzovou adventní neděli. Už jen 18 dní, yaay.
Popravdě už se nemůžu dočkat. I když se docela obávám, už je 2.adventní neděle a já nemám ani jeden dárek.
V listopadu jsem si říkala jak mám všechno pod kontrolou, ale zdá se že ne.
Už na mě začíná lézt ten vánoční stres.
Nemám koupené dárky, nemáme napečeno, mamka má problémy s mými dárky, zkrátka hrůza. Doufám, že se to všechno vyřeší, tedy nedoufám, já to vím. ¨
K tomu jsem nemocná a mám antibiotika. V 8.třídě to není žádná sranda,mám hrůzu co mě čeká až příjdu do školy. Každý den 5 testů, už to vidím.
Ale když je dnes ta neděle tak žádný stres.
A k tomu pečení, jsem zvědavá kdy to chceme stíhat,jestli se tento rok vůbec nějaké to pečení uskuteční. Strašně ráda bych pekla, ale copak mám šanci to stihnout? Jinak, slečna se mě v 1.adventní neděli jaké pečeme cukroví. No, chceme péct linecké, vosí hnízda a kokosky. Nejraději mám linecké, které bych chtěla nejvíc péct, co si tak pamatuji tak vosí hnízda jsou pěkná paplačka a dá to zabrat, ale za to byly výborné!
Prosím, ať se mi přes noc sami nakoupí dárky, nemám problém je zabalit,  ale to nakupování v přeplněných nákupních centrech, kde se všichni tlačí, to není nic pro mě.
Doufám, že se objeví jedna kouzelná stránka kde najdu všechno co potřebuji a nakoupím si to v klidu z pohodlí domova. Schválně, nevíte nějakou dobrou stránku, kde najdete super originální dárky? Nevím, jestli taková stránka je, ale co kdyby náhodou byla. Snad nezažíváte to co já, nikomu bych nepřála nic zlého, snad jenom to, aby měl všechno už zabalené a v klidu se mohl těšit na Vánoce.
Schválně mi napište do komentářů, jak zažíváte poslední dny do Vánoc. Moc ráda si čtu Vaše komentáře, a jelikož jsem nemocná tak mám času až až. Tak šup šup, pište.

9 komentářů :

  1. Zbytečné se stresovat, já mám jen jeden dárek a řekla jsem si, že se letos v žádném případě stresovat nebudu a budu si užívat kouzelnou vánoční atmosféru ♥ Brzy se uzdrav!

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sim. Já ještě nemám nakoupené celkem 4 dárky 1. je pro moji super kámošku, které ale už vím co koupím 😊😊😊2. dárek je pro moji druhou suprivou kámošku, které taky vím co koupit... 3. dárek je také pro kámošku, ale té nevím, co koupit dávam ji dárek proto, žr jsem si ji vylosoval ve škole a 4. dárek má být pro moji sestru... tak uvidíme, co ji vyberu... Jinak super článek jako vždy... 😘

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám tiež zatiaľ kúpený len jeden darček + 1 ďalší na ceste, ale pomaličky začínam na tom nakupovaní makať a uvidíme ako to nakoniec dopadne :) Hlavne žiaden stres :) Skoré uzdravenie želám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem sí říkala, jak mám všechno pod palcem, a dárek nemám žádný. Prostě nic, nápady se také moc nehrnou. No co, budu muset už začít něco dělat O:) Na internetu kupuji na Zootu, jsou tam hezké věci a poštovné je zdarma :)
    Budu ráda, když koukneš - www.baauu.blogspot.cz
    Baauu

    OdpovědětVymazat
  5. Hoci Vianociam predchádza kopa stresu, treba sa dať do pohody a hlavne si ich celé užiť :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář♥