TIPY NA DÁRKY PRO NI | CHRISTMAS 2015

Ahooj. O dnešním článku jsem dlouho přemýšlela jestli udělám, nebo ne. Je o tom spousty videí i článků. Ale nakonec jsem se rozhodla , že ano, ale udělám to pod svojím vedením. Už jsem ani nevěděla co bych Vám sem dala, abych po nikom neopakovala. Vymyslela jsem to, co by se líbilo mně, já jsem se inspirovala mými kamarádkami, kterým dávám podobné dárky. Jsou tam poměrně levné dárky, i když třeba diář může bát drahý, tak se určitě dají sehnat parádní kousky, akorát se musí hledat, hledat a ještě jednou hledat. Hodně levný obchůdek co znám tak je Pepco a Kik, tam určitě najdete hezké a levné dárky. Doufám ,že se Vám to bude líbit a inspirujete se!


1.Rámeček s fotkou
Jak já říkám, rámečků není nikdy dost. A když Vám někdo dá rámeček s fotkou se svojí kamarádkou, tak to obzvlášť potěší!

2. Diář
Upřímně, já bych bez diáře nedala ani ránu. Do diáře si zapisuji všechno, jinak by mi hlava asi pukla, takže diářem nic nezkazíte.

3.Kryt na mobil
Koho furt baví ten samí obal? Mě teda ne! Myslím, že každou dívku potěší obal na mobil. Znám to z vlastní zkušenosti. Krásné a kvalitní seženete na: www.esperia.cz .

4.Svíčka / vosk
Svíčky, ty naprosto miluji, a kdyby mi naši dali pod stromeček jenom svíčky, tak budu nad míru šťastná. A co je ještě lepší? Když Vám provoní celý pokoj! Miluji naprosto vosky od Yankee candle, tak nádherně mi provoní pokoj, jako žádný jiný vosk. A pozor, nejsou vůbec drahé!

5.Eos
Dlouho profláknutá věc. Ne každému vyhovuje, ale pro mě je to nezbytná věc. Krásně hydratuje rty a přitom tak nádherně voní, že bych ho někdy i snědla.

Maté nějaké další tipy? Tak šup s nimi do komentářů! 

7 komentářů :

  1. Mně by se od Eos líbíl krém na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  2. keď raz budem bohatá, budem mať celú izbu obloženú Yankee sviečkami :D zatiaľ sú však na mňa príliš drahé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yankee svíčky jsou drahé, nedala bych za ně tolik peněz. Ale vosky mi příjdou cenově dostupné :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Určitě! Tedy aspoň já bych z nich byla nadšená! :)

      Vymazat
  4. Super tipy! Všechno musí určitě moc potěšit... nebo minimálně mě by všechno z těchto tipů radost udělalo. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář♥