3.ADVENTNÍ NEDĚLE - STŘÍBRNÁ



Krásnou odpolední neděli Vám přeji! Nestíhám se ani otočit a už jsou skoro Vánoce. 
Do Vánoc nám zbývá 11 dní ,a já stále nemám víc jak polovinu dárků. ALE! Je tu jedna velká novinka a to, že máme napečeno, jupííí. Včera jsme pekli a trvalo nám to 6 hodin, takže jsem byla utahaná jak pes. 
Dělali jsme dva druhy - rohlíčky a linecké nebo něco tomu podobné. Upřímně, musím se pochválit, tedy nejen mě ale i mého dědečka, který to zvládl. Už to není nejmladší člověk, takže mi ho bylo strašně líto, jak byl unavený. Ale zvládli jsme to, což jsem ráda, máme o starost míň. 
K tomu jsme byli dneska koupit krásný stromeček, my každoročně kupujeme ten samí a to jedličku. 
Už jsem tak natěšená, možná bych řekla, že i jak malé dítě!
Prosím, ať už je 23.prosince a můžeme zdobit stromeček, moc prosím. Popravdě, pro mě je to strašně dlouhá doba, nebo mi to tak přijde. 
Přitom je to lusknutí prstem a je 23.prosince. Je to divné ale nemám vůbec vánoční atmosféru. 
V listopadu jsem jí měla až moc ,a teď na mě vůbec nechce jít. Až začnu balit dárky tak si myslím, že už to bude v pohodě. Nejspíš to bude tím, že se stresuji , že nemám dárky a , že není hotové tam a tam to. 
Ale řekla jsem si , že mě ten stres nesmí předběhnout, protože Vánoce jsou svátky KLIDU. 
Což bychom si měli všichni říct ale kdo poslechne? Já si to řeknu ale stejně moje vnitřní já se bude stresovat až do 23.prosince. Na Štědrý den už budu naprosto klidná, všechno bude za mnou a Silvestr přede mnou. 
Užívejte si tohohle předvánočního času, když ho máme jenom jednou za rok! A hlavně žádné stresy!


14 komentářů :

  1. Zase jako opět super článek 😊😊

    OdpovědětVymazat
  2. My ještě napečeno nemáme a já mám jen dárek pro rodiče. A jak říkáš, stačí lusknout a jsou tu Vánoce. Letos vůbec nestíhám! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň dárek pro rodiče, já nemám pro nikoho! :D Buď v klidu já taky ne :D

      Vymazat
  3. my sme tiež zvykli zdobiť stromček 23., ale tento rok našich prehováram, nech ho zdobíme skôr, aby sme sa z neho mohli dlhšie tešiť :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to chtěla zdobit dřív ale musíme 23.prosince jakože nám to nazdobil Ježíšek :)

      Vymazat
  4. Já budu zdobit stromeček až 24. dopoledne,a le taky už se nemůžu dočkat. :) a cukroví už taky máme napečeno :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, žádný stres. :-) Já se musím přiznat, že už máme stromeček doma nazdobený, rozhodli jsme se, že tak nějak prodloužíme Vánoce (tedy já jsem všechny přesvědčila... :-D), je to tak hezké a zpříjemní to čekání a ta vůně smrčku je naprosto božská (mmm..). :-) Užívej si advent. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, hned bych do toho šla! :) Ale bohužel, tradice je tradice :) A ta vůně stromečku, aaa, na tu vůni už se tak nehorázně těším! :)
      Děkuji, ty také! :)

      Vymazat
  6. Super článek! ♥♥

    www.bellasdiy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. také jsem dlouho neměla vánoční náladu, až minulý týden se konečně dostavila :)
    silvestr též miluju, už ted se na něj těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někomu! :) Já taky, po Vánocích se mám pořád na co těšit! :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář♥